αɴιѕ;

ANIS SYAHIRAH. 17 Y/O.
RARELY ONLINE. HEWHEW


© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
The last page of 2014
Wednesday, December 31, 2014 | 0 comment[s]


Assalamualaikum.

Guys! Today is the last day of 2014. Kalau flashback balik kisah-kisah lepas, memang takleh nak gambarkan macam mana. Gembira, sedih, kecewa dan banyak lagi lah.

  I have no idea what should I talk about. But, I know, some people think that 2014 is the depressed year . I think that way too. And for Malaysia too. So many incident that involved Malaysia. And for sure, there's so many incidents about flight. MH370, MH17, and now, Air Asia's flight from Indonesia, QZ8501.

  Aku stop speaking lah. Tu pun taktahu grammar betul ke tak. hahah.

Mungkin Allah nak kita sedar. Dan mungkin semua tu ada hikmah. Allahu. Takut rasa. Lepas satu-satu, yang berlaku. Bumi ni dah terlalu tua. Tua sangat-sangat.

  Esok, 1.1.2015. 4 hari lagi. 4 hari lagi. Tekalah apa dia. hehe.

Aku harap 2015 , inshaa Allah tahun yang lebih baik. Dengan izin Allah. Dan wishlists aku untuk 2015 adalah :

Wishlists :
- Gemukkan iman. Bukan gemukkan badan. ( hahahaha k tak lawak )
- Score straight As' in PT3 , inshaa Allah
- Tambah vocab, dua language.
- Penuhkan masa aku dengan perkara yang lebih berfaedah.
- Jadi anak yang solehah :D

Tu jelah kot. Kalau ada pun, tak tersenarailah tu. ahahaha. oklah bye.

Takziah buat keluarga penumpang dan anak kapal, QZ8501. Dan juga untuk mangsa-mangsa banjir, cekalkan hati, terima dengan tabah. Saya disini hanya mampu doakan untuk kalian. 

Labels:

CREDIT